poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Tak się zabierałam i zabierałam ...

Wróciłam cała szczęśliwa z mojego 1 pokazu dla młodych projektantów który odbył się w Kielcach ! Zaczynamy od początku :) Rano wyjazd oczywiście w klimacie mroźnej zimy ! chociaż to był 23 marca


Kiedy przybyłam na miejsce oczywiście dużo przed czasem przyglądałam się coraz liczniejszemu gronu przybyłych laureatów- projektantów tego konkursu, widać było , że każdy był zestresowany tak jak ja !
Kiedy doczekałam się godziny 11.00 nastąpiło przypisane każdemu modelek- skromnie twierdzę że nasza grupa B2 i A2 dostały najlepsze modelki - szczupłe wysokie a przede wszystkim fajne uśmiechnięte dziewczyny z którymi dobrze się pracowało ! Każdy z nas poszedł ze swoją grupą modelek na przymiarki. Następnie odbyła się próba i mieliśmy sporo czasu wolnego a w między czasie dziewczyny miały robione włosy, makijaż usta niebieskie i wielkie tapiryyy .


Przed pokazem wielka nerwówka, pomieszczenie bardzo małe w którym przebierały się modelki . Na szczęście były osoby co logistycznie umiały wszystko rozplanować i każdy każdemu pomagał. To co się działo za kulisami było mega wielką współpracą każda modelka miała 2-3 minuty na przebranie się i na wybieg ! Daliśmy radę ! Kreacje były przepiękne !  pracy włożyli bardzo dużo projektanci naprawdę wielki ukłon w ich stronę - magia - bajka !! Dziękuję za miły czas spędzony z wami i do zobaczenia za rok ( jak się dostanę ) w Kielcach ! Ahoj !

A O TO MOJA BIŻUTERIA :








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz